کد خبر: 29356
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 تیر 1396 - 22:39

داخلی

»

اخبار کتاب

امضای تفاهم‌نامه میان سازمان «سمت» و «فاوا»

منبع : لیزنا
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
امضای تفاهم‌نامه میان سازمان «سمت» و «فاوا»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی «سمت»، به منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، این تفاهم‌نامه روز گذشته به امضای دو مرکز رسید که بر اساس آن سازمان «سمت» و پژوهشگاه «فاوا»، در زمینه طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک در زمینه تولید کتب مبنایی، همکاری خواهند داشت.

تألیف، ترجمه و تدوین کتا‌ب‌های درسی دانشگاهی مرتبط، کتاب‌های مبنایی در حوزه‌های مرتبط، همکاری مشترک در زمینه نشر الکترونیک، برگزاری نشست‌ها و دوره‌های علمی و آموزشی، همکاری در معرفی آثار علمی و برنامه‌های پژوهشی، تبادل اطلاعات و استفاده از منابع علمی دو طرف، از دیگر مواردی بود که در این جلسه به توافق سازمان «سمت» و پژوهشگاه «فاوا» رسید.

گفتنی است سازمان مطالعه و تدوین (سمت) و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی دو مرکز و برای ارتقای سطح دانش در زمینه‌های مرتبط، همکاری خود را آغاز کرده‌اند.

سازمان «سمت» مسئوليت تهيه منابع درسي و دانشگاهي را در زمينه علوم انساني بر عهده دارد و در همين راستا تاكنون بيش از 2040 كتاب منتشر كرده است .پژوهشکده تحقيق و توسعه علوم انساني «سمت» نیز با هدف انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در علوم انسانیِ دانشگاهی و تقویت پشتوانه پژوهشی کتاب‌های «سمت»، فعالیت دارد.

همچنین مرکز تحقیقات مخابرات ایران، اصلی‌ترین پایگاه تحقیقات در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور محسوب می‌شود. این پژوهشگاه هم‌اینک با دارا بودن چهار پژوهشکده به عنوان پژوهشگاهی تحقیقاتی، قطب پژوهشی فناوری ارتباطات و اطلاعات، نقش مهمی را به عنوان مشاور مادر در بخش ICT داراست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: