کد خبر: 29386
تاریخ انتشار: شنبه, 31 تیر 1396 - 10:52

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «نقش و نگارهای ایرانی» به چاپ یازدهم رسید

منبع : لیزنا
 چاپ یازدهم کتاب «نقش و نگارهای ایرانی»  نوشته علی دولتشاهی از سوی انتشارات سروش منتشر و وارد بازار نشر شد.
کتاب «نقش و نگارهای ایرانی» به چاپ یازدهم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب «نقش و نگارهای ایرانی» مجموعه نقش و نگارهای کلاسیک و سنتی ایرانی و برگرفته از دوره های گوناگون است و نقش نگاری هایی مانند پارچه ها، فرش ها، قالی ها، کاشی ها، گلدوزی ها و سفال ها، به صورت سیاه و سفید و رنگی در این کتاب به نمایش درآمده است.

کتاب حاضر دستمایه تحقیقی، علمی و پژوهشی خوبی برای علاقمندان و هنرمندان نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، عکس و طراحی است است که بخشی از عمق عظمت تاریخ هنر در این سرزمین را در ایده، اتود، اجرا و ماندگاری هنرطراحی و خلق نقش و نگار نشان می دهد.

این اثر که با توجه به استقبال و خواست علاقمندان و هنرمندان به چاپ یازدهم رسیده است در ۱۲۰ صفحه، مصور و حاوی طرح های رنگی و سیاه و سفید و با قیمت ۱۴هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به هنرمند و صنعتگران رشته های مرتبط قرار گرفته است.

 

مشتاقان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰- ۰۲۱ یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰ – ۰۲۱ مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: