کد خبر: 29395
تاریخ انتشار: شنبه, 31 تیر 1396 - 14:08

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و نمایشگاه‌ کتاب در نیشابور

منبع : لیزنا
از 3 تا 13 مردادماه و همزمان با دهه کرامت شهر نیشابور برنامه‌های ویژه از جمله مسابقه‌های کتابخوانی و مقاله‌نویسی و نمایشگاه‌ کتاب خواهد بود
برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و نمایشگاه‌ کتاب در نیشابور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، زینب نجفی، مسئول دبيرخانه شورای فرهنگ عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: جشن‌های دهه كرامت در شهرستان نیشابور به همت تشكل‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی به اجرا درمی‌آید. در این دهه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و معنوی در سطح شهرستان اجرا می‌شود تا خاطره ورود حضرت ثامن‌الحجج (ع) به نيشابور را در قلوب مردم اين خطه زنده  نگه دارد.

وی افزود: شهرهای مشهد، قم، نیشابور و شیراز، دارای ویژگی خاص هستند که با برگزاری جلسات و تشکیل کمیته‌های مختلف در سطح شهر و بخش‌های تابعه، هيات‌ها و مجامع مذهبی، كانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کتابخانه‌های عمومی، اماکن ورزشی، پايگاه‌های مقاومت بسيج، كانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان و فرهنگسراها و تالارهای سطح شهرستان نيشابور، میزبان اجرای برنامه‌های متنوع برای مردم  ولایت‌مدار و فرهنگ‌دوست نيشابور خواهند بود.

نجفی گفت: مسابقه‌های كتابخوانی، مسابقه‌های مقاله‌نويسی، مسابقه‌ دل‌نوشته، محافل انس با قرآن، نمايشگاه كتاب، همایش دختران، برگزاری جشن‌های روز ملی دختران، گردهمایی روحانیون و برپایی نمایشگاه، جشن‌های ويژه در بقاع متبركه و بوستان‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده و سبک زندگی ايرانی و اسلامی، برگزاری جشن‌های رضوی، اجرای تاتر، برپایی شب شعر کرامت و شب شعر رضوی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، مسابقه از زندگينامه حضرت معصومه (س ) و حضرت امام رضا (ع)، توزيع زندگينامه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در سطح شهرستان، مسابقه‌های ورزشی، توزيع بسته‌های متبرک رضوی، ايجاد ايستگاه‌های صلواتی و نورافشانی، بخشی از مجموعه برنامه‌های دهه كرامت در شهرستان نيشابور است.

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: