کد خبر: 29399
تاریخ انتشار: شنبه, 31 تیر 1396 - 16:04

داخلی

»

اخبار کتاب

با همت فرهنگسرای اخلاق

 در کارگاه دوستی با کتاب  قصه علمی «آسمان» خوانده می شود

منبع : لیزنا
به منظور ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی در کودکان ونوجوانان، در کارگاه های «دوستی با کتاب» خوانش کتاب قصه های علمی «آسمان» در خانه های فرهنگ وکتابخانه های منطقه چهارده در هفته اول مردادماه 96 انجام می شود .
 در کارگاه دوستی با کتاب  قصه علمی «آسمان» خوانده می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان درفصل تابستان وبه منظور ایجاد علاقه مندی به مطالعه و کتابخوانی در فصل تابستان هر روز در یکی از مراکز فرهنگی هنری اعم از خانه فرهنگ وکتابخانه تحت پوشش این منطقه کارگاه کتابخوانی بر پا ست .

در این کارگاه ها علاوه بر معرفی و خوانش کتاب، شیوه صحیح کتابخوانی نیز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود .

کتاب برگزیده هفته اول مردادماه، قصه « آسمان » از مجموعه کتاب‌ قصه‌های علمی است که به تاثیر آسمان و شرایط و عناصر جوی بر جانداران گوناگون می‌پردازد و به نیروی جاذبه، نورخورشید، چرخش زمین به دور خورشید، چرخش ماه به دور زمین، رعد و برق، رنگین کمان، سرعت نور، سیاره مریخ را در قالب داستان اشاره می کند و فهم و یادگیری آنها را برای کودکان آسان می کند .

 

کتاب «آسمان» جلد دهم از مجموعه قصه های علمی و نوشته محمدرضا شمس به تصویرگری فرشید شفیعی است که، در 36صفحه و قطع خشتی در انتشارات «به نشر» منتشر شده است و این کتاب شنبه در خانه فرهنگ شکوفه، یکشنبه در خانه فرهنگ شهید اندرزگو، دوشنبه در خانه قرآن، سه شنبه در خانه های فرهنگ فرشته آزادی و زیتون و چهارشنبه در خانه فرهنگ ابوذر معرفی و خوانش می شود .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: