کد خبر: 33191
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 08:29

داخلی

»

اخبار کتاب

«یک راه بهتر» بازنشر شد

منبع : لیزنا
کتاب «یک راه بهتر» نوشته‌ی نورا حق‌پرست با تصویرگری زهرا مدرسی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.
«یک راه بهتر» بازنشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان، این اثر فانتزی در قالب داستان حیوانات مناسب گروه سنی «الف» (3 تا 6 سال) است.

حیوانات جنگل درگیر شیطنت‌های خرگوش کوچکی هستند که دردسرهایی را به وجود آورده است. در گام اول آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا از «پشمکی» انتقام بگیرند اما با تغییر فصل اتفاق‌های جدیدی در زندگی آن‌ها رخ می‌دهد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «موش کوچولو و بره‌آهو و سنجابک تا می‌توانستند دانه‌ی گل جمع کردند و برگشتند. آن روز موش کوچولو و بره‌آهو و سنجابک سخت کار کردند. گودال‌هایی را که پشمکی کنده بود پیدا می‌کردند و دانه‌ی گل‌ها را توی آن می‌پاشیدند و گودال‌ها را با خاک پر می‌کردند. غروب که خورشید پشت کوه می‌رفت‌، کار آن‌ها هم تمام شد و به لانه‌هایشان رفتند

این اثر که پیش از این در سال 1375 به چاپ رسیده است، هم اکنون با ویرایش و صفحه‌آرایی جدید بازنشر شد. در عین حال نسخه انگلیسی این کتاب نیز در سال 1395 از سوی کانون منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را که در قطع خشتی و در 24 صفحه منتشر شده است از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور به قیمت 3هزار و 500 تومان خریداری کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: