کد خبر: 33237
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 15:19

داخلی

»

اخبار کتاب

توزیع 650 میلیون تومان یارانه خریدکتاب در نمایشگاه اهواز

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران سیصد و پنجاه و سومین نمایشگاه استانی کتاب را از 25 تا  30 بهمن در اهواز برگزار می‌کند.
توزیع 650 میلیون تومان یارانه خریدکتاب در نمایشگاه اهواز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان خوزستان با 3 سالن مجزا در 340 غرفه و حضور 538 ناشر از سراسر کشور با نمایش 68 هزار و 244 عنوان کتاب در بخش داخلی برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه 17 ناشر عرب نیز 7500 عنوان کتاب را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. 30 ناشر از استان خوزستان در نمایشگاه حضور دارند و 8 کتاب‌فروشی اهواز نیز در برگزاری نمایشگاه مشارکت می کنند. مبلغ 650 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

نقد و بررسی کتاب «پشت ابرهای خاکستری» یادنامه سردار شهید علی هاشمی با حضور نویسنده، مروری بر کارنامه پژوهشی دکتر عباس امام و جلیل نوذری، نشست شعرخوانی با حضور شاعران استان، نشست ادبی «اسطوره و دنیای معاصر»، نقد و بررسی کتاب «نردبانی از ستاره‌ها» با حضور بابک نیک طلب و فرهاد حسن زاده از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان، نشست تخصصی ادبیات کودک و نوجوان، رونمایی از تازه‌های نشر استان، رونمایی از کتاب‌های «حین اصنع فی البیاض الکثیر – القصه فی الاهواز الان» با حضور حسین طرفی علیوی شاعر و مترجم ادبیات عرب، نشست ادبیات داستانی، کارگاه علمی «فنون ابتهال و تواشیح»، نشست ادبی «نقش شاهنامه در تقویت وحدت ملی»، جشن امضاء کتاب نویسندگان استان و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب خوزستان از 25 تا 30 بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های اهواز پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: