کد خبر: 34519
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1397 - 09:58

داخلی

»

اخبار کتاب

نسخه‌ انگلیسی کتاب «بزغاله‌های ابری» منتشر شد

منبع : لیزنا
کتاب «بزغاله‌های ابری» نوشته‌ افسانه شعبان‌نژاد که برای خردسالان به چاپ رسیده بود به تازگی به زبان انگلیسی ترجمه و از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد.
نسخه‌ انگلیسی کتاب «بزغاله‌های ابری» منتشر شد

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، این کتاب با تصویرگری‌های خیال‌انگیز طراحی شده است تا خواننده خردسال با ورق زدن صفحه صفحه آن، گفت‌وگو و بازی، بزی بزغاله را با بزغاله‌های ابری در خیال خود مجسم کند.

 داستان این کتاب درباره بزغاله‌ای است که ساعت‌ها به بازی مشغول بوده است و بعد راه خانه‌اش را گم می‌کند  گریه‌کنان به این‌سو و آن‌سو می‌دود، شخصیت‌هایی مانند چوپان ابری و گله بزغاله‌های ابری‌اش حتی گرگ ابری، او را از تنهایی در می‌آورند.

گفتنی است پیش از این فیلم پویانمایی «بزغاله‌های ابری» نیز با اقتباس از همین کتاب در امور سینمایی کانون تولید و به تازگی نیز به همراه هفت اثر دیگر کانون که به زبان انگلیسی برگردانده شده است، هم‌زمان با پنجاه و پنجمین نمایشگاه کتاب بولونیا در فروردین 97 رونمایی و عرضه شد.

نسخه انگلیسی کتاب «بزغاله‌های ابری» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 28 صفحه رنگی و با قیمت 12هزار تومان منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: