کد خبر: 34854
تاریخ انتشار: شنبه, 12 خرداد 1397 - 13:22

داخلی

»

اخبار کتاب

شرکت ایران در نمایشگاه کتاب‌های دینی و فرهنگی پاکستان

منبع : لیزنا
 خانه فرهنگ ایران در کراچی با شرکت در نمایشگاه کتاب‌های دینی و فرهنگی پاکستان به معرفی دستاوردهای فرهنگی کشورمان پرداخت.
شرکت ایران در نمایشگاه کتاب‌های دینی و فرهنگی پاکستان

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیستمین نمایشگاه کتاب‌های دینی و فرهنگی با عنوان «ظهور امام زمان (عج) ... انتظار تا کی؟» (5 و 6 خردادماه) با مشارکت انتشارات پاکستانی به همت مؤسسه ابن الزهرا (س) در سالن اجتماعات شهید حمید بهوجانی در سولجر بازار کراچی برپا شد.

خانه فرهنگ ایران در کراچی، آکادمی الزهرا (س)، انتشارات اصغریه، مؤسسه دارالابلاغ، انتشارات نوای اسلام، انتشارات دارالثقلین، کتابفروشی محفوظ، مؤسسه بنیاد شهید، مؤسسه بنیاد قرآن، مؤسسه بنیاد المنجی، مؤسسه آموزشی فاطمیه و انتشارات علم و عمل از جمله مؤسسات و انتشارات مهم دینی شرکت‌کننده در این نمایشگاه بودند.

خانه فرهنگ کشورمان با شرکت در این نمایشگاه دو روزه به معرفی دستاوردهای فرهنگی کشورمان و آثار مکتوب با موضوعات دینی و مذهبی پرداخت.

در حاشیه این نمایشگاه، مسابقه کتابخوانی، آموزش قرائت و تجوید قرآن کریم، آموزش اخلاق، تبلیغ و  احکام و معارف دینی از سوی مؤسسه ابن الزهرا (س) برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: