کد خبر: 35530
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 تیر 1397 - 20:08

داخلی

»

اخبار کتاب

شهرداری برنامه‌های ویژه‌ای برای دانش‌آموزان در طول سال درنظر گرفته است

منبع : لیزنا
سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ادامه همکاری دو سازمان فرهنگی هنری شهرداری و دانش آموزی در طول تابستان و سال تحصیلی اظهار امیدواری کرد.
شهرداری برنامه‌های ویژه‌ای برای دانش‌آموزان در طول سال درنظر گرفته است

به گزارش لیزنا، در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان دانش‌آموزی و سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، اوحدی درباره چگونگی ایجاد این تفاهم نامه به خبرنگار لیزنا گفت: حدود یک ماه پیش بود که جلسه ای را با محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش داشتم. دکتر بطحایی عضو هیئت امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری است و در آن جلسه با تاکیدی که مقام وزارت داشت، اشاره شد که ما می توانیم چنین کار جدی را در تابستان راه اندازی کنیم. به دنبال این، جلسات متعدد کارشناسی با معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش انجام شد، حاصل آن این تفاهم نامۀ به اعتقاد من با ارزش، مهم و من تاکید میکنم تاریخی بود؛زیرا اولین بار است که بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری و وزارت آموزش و پرورش چنین تفاهم نامه ای امضا می شود. قرار شد که ظرف یک هفته کمیته اجرایی مشترکی ایجاد شود، پیوست جدول اجرایی برنامه ها را تدوین کنند و از این ظرفیت بسیار عظیم استفاده شود. چرا که ما هم باغ کتاب و هم 400 مرکز در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و در دوره های آموزشی داریم. این تفاهم نامه به امضا رسید و امیدواریم در 10 روز آینده به اجرا برسد.

وی در مورد برنامه های مربوط به بعد از فصل تابستان گفت: مرحله اول این تفاهم نامه تابستان است که اوقات فراغت را داریم که دانش آموزان تعطیل هستند. قطعا این برنامه در طول سال به صورت جدی پیگیری خواهد شد که بتوانیم گروه های دانش آموزی را در مقاطع مختلف همراهی کنیم. حتی مسئولان در وزارت آموزش و پرورش تاکید می کردند که می توانیم بخشی از کلاس های آموزشی را در باغ کتاب به صورت کاربردی در حوزه علم و فناوری برگزار کنیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: