کد خبر: 35546
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 12:01

داخلی

»

اخبار کتاب

 کارگاه شعر و داستان پروین برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
در آستانه برگزاری اختتامیه جایزه ادبی پروین اعتصامی، بیش از دویست شاعر و داستان‌نویس جوان، میهمان دوره‌ آموزشی کلک خیال و آل جلال خواهند بود.
 کارگاه شعر و داستان پروین برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، «هفتمین دوره آموزشی کلک خیال» برای شاعران و «یازدهمین دوره آموزشی آل جلال» برای داستان‌نویسان به مدت سه روز از 21 تا 23 تیر در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار می‌شود.

در این دوره‌‌های آموزشی که به مناسبت هشتمین جایزه ادبی پروین اعتصامی برگزار می‌شود، بیش از دویست بانوی ادب‌جوی منتخب پایگاه نقد شعر و پایگاه نقد داستان حضور خواهند داشت.

در دوره آموزشی شعر کلک خیال، اساتید و شاعران سرشناسی همچون محمدعلی بهمنی، محمد سلمانی، ابراهیم اسماعیلی اراضی، مهدی فرجی، ارمغان بهداروند، حمیدرضا شکارسری، عبدالجبار کاکایی، بهروز جلالی، آرش شفاعی، لیلا کردبچه، انسیه موسویان و غلامرضا طریقی برای هنرجویان جوان کلاس آموزشی برگزار خواهند کرد.

در دوره آموزش داستان‌نویسی آل جلال نیز، داستان‌نویسان جوان از کلاس اساتید صاحب‌نامی همچون محمدجواد جزینی، مریم برادران، آناهیتا آروان، محمد ناصرزاده، مهدی قزلی، ابراهیم زاهدی‌مطلق و میثم امیری بهره خواهند برد.

در کنار این دو دوره عمومی، دومین کارگاه پیشرفته رمان با تدریس محمدرضا بایرامی و سومین دوره پیشرفته داستان کوتاه با هدایت داوود غفارزادگان و خسرو باباخانی تشکیل جلسه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، دوره‌های آموزشی شعر (کلک خیال) و داستان (آل‌جلال) مقدمه برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جایزه ادبی پروین اعتصامی است که شنبه، 23 تیر ساعت 10 صبح در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: