کد خبر: 36335
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 مرداد 1397 - 09:07

داخلی

»

اخبار کتاب

كتاب«الف لام خمینی» در خانه کتاب رونمایی می شود

منبع : لیزنا
کتاب«الف لام خمینی» دوشنبه، 22مردادماه در راستای برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به همت موسسه خانه کتاب در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری رونمایی می شود.
كتاب«الف لام خمینی» در خانه کتاب رونمایی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، آئین رونمایی از كتاب«الف لام خمینی» دوشنبه، 22مردادماه با حضور جمعی از اهالی قلم و مسئولان فرهنگی در پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می شود.

در آئین رونمایی این كتاب، حجت‌الاسلام علی‌اكبر ناطق‌نوری، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی و هدایت‌الله بهبودی در مورد كتاب «الف لام خمینی» سخنرانی می كنند.

كتاب «الف لام خمینی» از سوی موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی منتشر شده است و با معرفی خاندان امام خمینی آغاز می شود و سیر زندگی روح الله را از تولد، نشو و نما، تحصیل در زادگاه، ادامه درس آموزی در اراك و مهاجرت به حوزه علمیه قم پی می گیرد.

می توان این زندگینامه را به دو بخش كلی تقسیم كرد. اول، زندگی علمی حضرت روح الله خمینی در قم كه بیش از چهل سال از عمر او را در بر گرفت. امام خمینی در این چهار دهه درس گرفت، درس داد، نوشت و ماترك چشمگیری از منشورات و شاگردان به جا گذاشت. دوم، زندگی سیاسی حضرت امام است كه از اواسط سال 1341 شمسی آغاز می شود و با فراز و نشیب های فراوان شانزده سال بعد، به پیروزی نهضت اسلامی در سال 1357 می رسد.

علاقمندان برای حضور در آئین رونمایی از كتاب «الف لام خمینی» می توانند دوشنبه، 22 مردادماه ساعت 17 به پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، سالن همایش های پژوهشكده فرهنگ،هنر و معماری مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: