کد خبر: 37449
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مهر 1397 - 12:01

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هفته کتاب منصوب شد

منبع : ستاد خبری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران
دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی مرتضی بریری، مدیر روابط عمومی موسسه خانه کتاب را به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هفته کتاب منصوب کرد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هفته کتاب منصوب شد

به گزارش لیزنا، بر اساس حکم صادرشده مرتضی بریری به عنوان «مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب شد.

در متن حکم نیکنام حسینی پور آمده است:

«نظر به ضرورت برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق فعالیت‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به موجب اين حكم به سمت «مدير كميته روابط عمومي و اطلاع رساني بيست و ششمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌شويد.

اميد است با بهره‌گيري از نظرات اعضاي شوراي رسانه‌اي این دوره از هفته كتاب و برنامه‌ريزي هدفمند در كميته روابط عمومي و اطلاع رساني، با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در موسسه خانه كتاب، معاونت‌هاي تخصصي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و تعامل با سازمان‌ها، نهادها و تشكل‌هاي عضو ستاد برگزاري هفته كتاب و همچنين تعامل سازنده با رسانه‌هاي کشور اعم از مكتوب، خبرگزاري‌ها، راديو و تلويزيون، سايت‌هاي خبري و رسانه‌هاي نوين و همچنين خبرنگاران پُر تلاش، توانمند و اثرگذار حوزه كتاب و فرهنگ، در اجراي سياست‌هاي ابلاغي شوراي سياست‌گذاري بيست و ششمين دوره هفته كتاب در زمينه اطلاع رساني موفق باشید.»

بر اساس این گزارش، روابط عمومی موسسه خانه کتاب مسئولیت روابط عمومی بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.

بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 24 آبان تا 1 آذر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: