کد خبر: 29272
تاریخ انتشار: شنبه, 24 تیر 1396 - 13:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

15 باب از کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری به  wifi رایگان مجهز می شود

منبع : لیزنا
کارشناس فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از تجهیز 15 باب از کتابخانه های عمومی استان به  wifi رایگان خبر داد.
15 باب از کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری به  wifi رایگان مجهز می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، محمد قهرمانی، کارشناس فناوری اطلاعات استان گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و افزایش سطح خدمات کتابخانه های عمومی، راه اندازی سیستم   wifiرایگان در 15 باب از کتابخانه های عمومی استان در دستور کار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفت که با توجه به اینکه در اجرای در فاز اول این طرح بر اساس سند خواندن می بایست 10% کل کتابخانه های هر استان به این امکان مجهز می شد در نظر گرفتن این تعداد کتابخانه  3 برابر تعهدات اداره کل کتابخانه های عمومی استان است.

قهرمانی افزود: در این طرح پهنای باند و ترافیک استفاده شده برای کاربران محدود و سایتهای پرکاربرد جهت استفاده، بدون محدودیت است.

کارشناس فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون 8 باب از کتابخانه های استان از جمله کتابخانه مولوی، حافظ و آیت ا.. احمدی شهرکرد، شهید مطهری و شهید کریمیان آلونی شهرستان لردگان،کتابخانه های شهید منتظری و امام خمینی(ره) بروجن و کتابخانه شهید بهشتی فارسان به این امکان مجهز شده اند که پیش بینی می شود 7 کتابخانه دیگر تا پایان سه ماهه دوم از این امکان برخوردار شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: