کد خبر: 29299
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 تیر 1396 - 16:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختصاص ۴۰۰ میلیون ریال جهت تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان

منبع : لیزنا
محمدحسین دهمرده فرماندار شهرستان نیمروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از تخصیص ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و گاز به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.
اختصاص ۴۰۰ میلیون ریال جهت تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، محمدحسین دهمرده فرماندار شهرستان نیمروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با تأکید بر اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: هیچ‌چیز در زندگی جایگزین کتاب و مطالعه نمی‌شود.

وی افزود : برای توسعه و تکمیل کتابخانه‌های عمومی باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود.

دهمرده با اشاره به لزوم تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی شهرستان اختصاص داده‌شده که از اعتبارات نفت و گاز تأمین می‌شود.

فرماندار نیمروز با اشاره به لزوم گسترش فضای کتابخانه‌های عمومی  گفت: بخشداری بخش صابری شهرستان نیمروز، قطعه زمینی به احداث کتابخانه جدید در این منطقه اختصاص داده و ضروری است برنامه‌ریزی‌های لازم جهت احداث کتابخانه در این مکان صورت گیرد.

در ادامه محمد صالح حیدری، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیمروز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و پیگیری مصوبات جلسه قبل، خواستار انتقال مکان کتابخانه شهرک گلخانی از مسجد به ساختمان محیط‌زیست شد.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از بخش اینترنتی جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: شرکت افراد در جشنواره رضوی به‌صورت اینترنتی پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

حیدری درخصوص دو نوبتی شدن کتابخانه مرکزی شهرستان گفت: ارائه خدمات کتابخانه مرکزی در دو نوبت پس از افزایش زیربنا و فضای کتابخانه، میسر خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: