کد خبر: 29303
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 تیر 1396 - 16:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فرماندار فیروزکوه

همکاری ادارات شهرستان فیروزکوه با جشنواره کتابخوانی رضوی بی‌سابقه بود

منبع : لیزنا
 فرماندار فیروزکوه با اشاره به اهمیت همکاری برای گسترش جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: ادارات شهرستان به‌ویژه آموزش‌وپرورش در گسترش جشنواره کتابخوانی رضوی همکاری‌ خوبی داشته و برای برگزاری آن تلاش می‌کنند.
همکاری ادارات شهرستان فیروزکوه با جشنواره کتابخوانی رضوی بی‌سابقه بود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، نورالله طاهری فرماندار فیروزکوه با اشاره از همکاری خوب ادارات به‌ویژه آموزش‌وپرورش این شهرستان با جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: خوشبختانه مجموعه ادارات شهرستان به‌ویژه آموزش‌وپرورش در گسترش جشنواره کتابخوانی رضوی همکاری‌ خوبی داشته و برای برگزاری آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبات انجمن، قرار شد همه مجموعه‌های شهری با این جشنواره در ارتباط باشند تا انشاالله شاهد همکاری کاملی در این زمینه باشیم و اعلام کردیم برای اجرای گسترده جشنواره با همه توان همکاری خواهیم کرد. بر همین اساس تبلیغات وسیعی درباره این جشنواره و منابع آن در سطح شهرستان انجام داده‌ایم.

فرماندار فیروزکوه بابیان اینکه «اگر جامعه به سمت مطالعه پیش برود مطمئن باشید که خیلی از مسائل و مشکلات کشور حل خواهد شد» ادامه داد: ما باید جامعه را به موضوع کتاب و کتابخوانی عادت دهیم و این امر باید از ضروریات کشور محسوب شود؛ بنابراین لازم است که همه دستگاه‌ها و ادارات درزمینه کتابخوانی وارد میدان شوند و این اقدام نهاد در برگزاری جشنواره‌ای با این وسعت، ستودنی است. 

طاهری تأکید کرد: بر این باورم که می‌بایست برای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی کار وسیعی انجام شود و به همین منظور، معتقدم همه مسئولین ادارات شهرستان فیروزکوه باید در زیرمجموعه‌های اداری خود به مسئله کتاب توجه کافی داشته باشند و برنامه‌هایی شبیه به این جشنواره را در ادارات خود برگزار کنند تا همه عزیزان به این بهانه وادار به کتابخوانی شوند.

فرماندار فیروزکوه افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا در همه جشنواره‌ها و همایش‌ها، مردم به مطالعه و کتابخوانی تشویق شوند و مطمئن باشید که این حرکت‌ها در افزایش سرانه مطالعه کشور تأثیرگذار خواهد بود.

 

وی افزود:، باید لذت کتاب‌خوانی در میان مردم ایجاد شود، آن زمان است که خودِ مردم دیگر این لذت را رها نخواهند کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: