کد خبر: 29337
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 تیر 1396 - 10:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رونمایی از کتاب «کعبه دل» در شهرستان امیدیه

منبع : لیزنا
به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه، از کتاب «کعبه  دل»، اثر قاسم یوسفی، شاعر بومی شهرستان امیدیه رونمایی شد.
رونمایی از کتاب «کعبه دل» در شهرستان امیدیه

به گزارش لیزنا بر  اساس اعلام روابط عمومی  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه،  این مراسم با حضور امام جمعه، رئیس و اعضای شورای شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول امور فرهنگی و رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت و گاز، مسئول روابط عمومی شهرداری و سایر مسئولین، خانواده های شهدا و مردم شریف شهرستان، پس از اقامه ی نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع قدس برگزار شد.

محمدرضا شکاری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه ضمن اعلام این خبر تشریح کرد: در این مراسم ابتدا امام جمعه ی محترم ضمن بیان اهمیت مطالعه و خواندن و تأثیر آن در سطح جامعه، به لزوم برگزاری چنین مراسمی در جهت معرفی کتب و بزرگداشت نویسندگان و شعرای بومی اشاره کرد. سپس قاسم یوسفی، نگارنده ی کتاب، پس از معرفی کوتاهی از خود، از روند نگارش و چاپ کتاب مباحثی به میان آورد و در انتها اشعاری از کتاب را برای حاضرین قرائت نمود.

 

شکاری افزود: کتاب کعبه دل اثر قاسم یوسفی، در شهر قم و توسط انتشارات مشهور و به تیراژ 3 هزار و 500 نسخه به قیمت 18هزار تومان منتشر شده است. قاسم یوسفی با نام ادبی و هنری ذوالفنون تا کنون سه اثر شعری با عناوین غوغای سکوت، پایان نامه ی دل و کعبه ی دل به چاپ رسانده است. وی از سال 87 با مطبوعات کثیرالانتشارات کشور (روزنامه های کیهان، اطلاعات، جمهوری اسلامی، نگاه، زن روز و...) همکاری داشته است و تا کنون بسیاری از اشعار ایشان در این نشریات به چاپ رسیده است. نامبرده حائز چندین رتبه ی برتر شعر است. اشعار کتاب کعبه ی دل سرشار از مضامین عشق و عرفان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: