کد خبر: 29345
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 تیر 1396 - 12:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای چندین هزار نسخه کتاب توسط یک پژوهشگر شاهرودی

منبع : لیزنا
 یک پژوهشگر و نویسنده شاهرودی با اهدای چندین هزار نسخه کتاب در جشنواره اهدای کتاب، طرح جمع آوری کتابهای مازاد منازل و دستگاه های اجرایی به کتابخانه های عمومی شرکت کرد.
اهدای چندین هزار نسخه کتاب توسط یک پژوهشگر شاهرودی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان، سید ابراهیم موسوی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود گفت: نویسنده ،مولف و پژوهشگرشاهرودی سید علی اصغر شریعت زاده تعداد 400عنوان کتاب بالغ بر چند هزار نسخه از کتابهای خود را به این اداره اهدا کرد. 

 وی تاکید کرد:  طرح اهدای رایگان کتاب برای تقویت مخازن کتابخانه های عمومی با اولویت کتابخانه های روستایی و محروم دور افتاده از دهم تیر ماه تا اول آبانماه امسال اجرایی است. 

وی ادامه داد: شریعت زاده مولف ده ها کتاب در زمینه های فرهنگ مردم، عرفان و تاریخ است و در نشریات هم قلم می زند

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود گفت: تمامی کتاب های اهدای این خیر شاهرودی نفیس و نو هستند که پس از دسته بندی توسط کارشناسان این اداره در اختیار مخازن کتابخانه های عمومی این شهرستان قرار خواهد گرفت

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: