کد خبر: 32776
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 بهمن 1396 - 16:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فرهنگسرای سرو برگزار می کند

آیین رونمایی از کتاب «مطبوعات سینمایی ایران» نوشته حسین گیتی

منبع : لیزنا
 فرهنگسرای سرو آیین رونمایی از  کتاب مطبوعات سینمایی ایران را 4 بهمن ماه با حضور نویسنده کتاب و جمعی از علاقه مندان به حوزه مطبوعات سینمایی برگزار می کند.
آیین رونمایی از کتاب «مطبوعات سینمایی ایران» نوشته حسین گیتی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش، فرهنگسرای سرو با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات و افزایش سواد رسانه‌ای، مراسم رونمایی از کتاب مطبوعات سینمایی ایران را 4 بهمن ماه، همراه با آسیب شناسی مطبوعات سینمای با حضور منتقدان امید رنجبر، جواد طوسی، خسرو دهقان و جمعی از نویسندگان از ساعت 17 در سالن فرهنگسرای سرو برگزار می کند.

حسین گیتی در توضیح کتاب گفته است: کتاب «مطبوعات سینمای ایران در ۳۲۰ صفحه منتشر شده و نخستین نشریه ای که در این کتاب معرفی شده مجله «سینما و نمایشات» است که سال ۱۳۰۹ تنها در ۲ شماره منتشر گردید و سپس به دلیلی نامعلوم انتشارش برای همیشه متوقف شد و آخرین نشریه ای هم که در این کتاب به آن پرداخته ایم «سینما روایت» است؛ در مجموع ۱۴۵ نشریه تخصصی سینمایی در این کتاب به علاقمندان سینما و رسانه معرفی شده اند.

 

مخاطبان برای  شرکت در برنامه می توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن گویای 88881879 تماس حاصل فرمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: