کد خبر: 32818
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 بهمن 1396 - 08:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نخستین نشست کتاب خوان ویژه اولیای دانش آموزان در اسلامشهر برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین نشست کتابخوان ویژه اولیای دانش آموزان مدارس شهرستان اسلامشهر با حضور مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی و جمعی ازاولیاء ومربیان در مدرسه پسرانه شاهد 17 شهریوراین شهرستان برگزار شد.
نخستین نشست کتاب خوان ویژه اولیای دانش آموزان در اسلامشهر برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، این نشست به همت جواهر مهدی پور مسئول کتابخانه شهید مطهری با هدف ترویج مطالعه و کتاب خوانی، به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده، نهادینه سازی مطالعه در بین اولیاء ومربیان و معرفی کتاب های مفید و کاربردی در اسلامشهر برگزار شد.

در این نشست هشت نفر از اولیای دانش آموزان به معرفی کتاب هایی شامل:  حقیقت روح  نوشته: احمد زمردیان، توسط کریم جعفری ،  اثرمرکب   نوشته: دارن هاردی، توسط امید فهمی،  کلید رفتار و تربیت  نوشته: استیوبیدالف، توسط فریبا جلودار، به دنیاآمدهایم تا  نوشته:مسعود لعلی، توسط ربابه عبوسی، من زنده ام نوشته: معصومه آباد، توسط زهرا عسگری، شگفتیهای دریا  نوشته محمود حکیمی، توسط فهیمه ساجدی، شب های پیشاور  نوشته: سلطان الواعظین شیر، توسط زهرا رهرونیگمه، و سیرمطالعات  اثر استاد شهید مرتضی مطهری، توسط هاجر میرزالو پرداختند.

گفتنی است کتاب‌خوان عنوان نشستهایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه درقالب معرفی کتاب برگزار می شود.  این جلسه درفضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افرادکتابخوان را برای سایرعلاقمندان کتاب وکتابخوانی به اشتراک گذارد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: