کد خبر: 33152
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 بهمن 1396 - 14:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تاکید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان بر نقش دانشجویان کتابداری در آسیب‌شناسی حوزه کتاب

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان در نشستی با رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی مهدیشهر، نقش کتابداران را در ترویج فرهنگ مطالعه و آسیب‌شناسی این حوزه، اثرگذار دانست.
تاکید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان بر نقش دانشجویان کتابداری در آسیب‌شناسی حوزه کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سما کوش در نشستی با رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی مهدیشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ مطالعه، باید به دغدغه‌ای همگانی تبدیل شود؛ نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه نیاز به برنامه‌ریزی و عزم جمعی تمامی مسئولان و مردم دارد.

وی برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان را عاملی برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها دانست. سماکوش همچنین خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک همچون نشست‌های رونمایی، نقد کتاب، کتاب‌خوان و فعالیت‌های پژوهشی در حوزه کتاب با همکاری دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی شد.

در ادامه این نشست علی‌اکبر امین بیدختی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی مهدیشهر با اشاره به وجود رشته کتابداری و دانشجویان مشتاق به انجام فعالیت در حوزه کتاب در این دانشگاه، اظهار داشت: این دانشکده برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک به‌منظور ترویج کتابخوانی، با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همکاری خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: