کد خبر: 33231
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 11:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«کتاب بر بالین» بیماران بیمارستان تخصصی پیامبران

منبع : لیزنا
کتابخانه شهدای حصارک برنامه «کتاب بر بالین» را با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و غنی‌سازی اوقات فراغت بیماران و همراهان آنان برگزار می‌کند.
«کتاب بر بالین» بیماران بیمارستان تخصصی پیامبران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، برنامه "کتاب بر بالین" به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان پرسنل و بیماران، تسهیل شرایط دسترسی بیماران به کتاب‌های مفید، افزایش سطح سلامت جامعه از طریق تامین کتب با موضوع سلامت و بهداشت جسمی و روانی در مراکز درمانی منطقه 5، با شعار محوری "من کتاب میخوانم" برگزار می‌شود.

 در جریان برگزاری این برنامه، حدود 50 جلد کتاب با موضوعات مختلف روانشناسی، ادبیات، تاریخی، کودک علمی، اجتماعی، مذهبی و ... در دسترس بیماران، همراهان و عموم مراجعه کنندگان به آن مرکز درمانی قرار می‌گیرد.

 گفتنی است،‌ ایستگاه کتاب بر بالین فردا سه‌شنبه 24 بهمن ماه در بیمارستان تخصصی پیامبران برپا می‌شود و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، می‌توانند به مدت دو هفته از این کتاب‌ها استفاده کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های کتابخانه شهدای حصارک می‌توانند به این مرکز واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و یا با شماره 44832747 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: