کد خبر: 34537
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1397 - 14:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح «چهل کتاب چهل روستا» در نیشابور

منبع : لیزنا
طرح اهدای «چهل کتاب چهل روستا» در دبستان شهید رجبعلی ادگی، روستای ادگ نیشابور برگزار شد. 
اجرای طرح «چهل کتاب چهل روستا» در نیشابور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، طرح اهدای "چهل کتاب چهل روستا"،  با حضور بخشدار بخش مرکزی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی نیشابور، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی شهرستان و با همراهی دوستداران کتاب در دبستان شهید رجبعلی ادگی روستای ادگ برگزار شد

محمدرضا مقدم پاشا سرپرست اداره کتابخانه های عمومی نیشابور با اعلام این خبر گفت: طرح «چهل کتاب، چهل روستا »، یک حرکت خودجوش فرهنگی و مردمی است که با همراهی ادارات شهرستان به ویژه اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور با همیاری سازمان های مردم نهاد و دوستداران کتاب در روستاهای مختلف برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از این پویش، ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در نقاط کم برخوردار شهرستان است و بیشتر بر گروه هدف کودکان و نوجوانان متمرکز شده است.

مقدم پاشا ابراز امیدواری کرد با استمرار این طرح شاهد رونق کتاب در روستاهای شهرستان باشیم.

 گفتنی است خوانش کتاب های کودکان و نوجوانان، اجرای نمایش، بازی های محلی و اهدای کتاب از مهم ترین بخش های اجرا شده دراین مراسم بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: