کد خبر: 34539
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1397 - 14:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوه در استان مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
 انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساوه با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و اعضای انجمن در محل کتابخانه سلمان ساوجی شهر ساوه برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوه در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اسس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، پنجاه و دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوه با حضور حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، حسین معمارنیا معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساوه، محمودی‌فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر اعضای انجمن در محل کتابخانه عمومی سلمان ساوجی شهر ساوه برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساوه ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام دانشی به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، بر ضرورت رفع مشکلات و مسایل کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوه تاکید کرد.

در ادامه نیز مسایل و دستورکار انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و پس از آن حاضرین در جلسه، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه سلمان ساوجی، با خدمات متنوع این مرکز فرهنگی آشنا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: