کد خبر: 35588
تاریخ انتشار: جمعه, 22 تیر 1397 - 12:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید دانش آموزان روستای تنب بنگران استان هرمزگان از کتابخانه مشارکتی راسخ

منبع : لیزنا
دانش آموزان روستای تنب بنگران بندر لنگه از کتابخانه مشارکتی راسخ گزیر بازدید و با برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت این کتابخانه آشنا شدند.
بازدید دانش آموزان روستای تنب بنگران استان هرمزگان از کتابخانه مشارکتی راسخ

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، عبدالواحد حسینی گزیر مسئول کتابخانه مشارکتی راسخ گزیر گفت: این اردوی علمی تفریحی توسط شورا و دهیار خلاق روستای تنب بنگران برای ایجاد تحول فرهنگی و آشنایی دانش آموزان با کتابخانه تدارک دیده شده بود.

طی این دیدار حسینی گزیر مدیر کتابخانه راسخ ۲۰۰جلد کتاب کودک و نوجوان جهت تشویق و امکان مطالعه به دانش آموزان و دهیاری تنب بنگران اهدا کرد.

همچنین صحبت هایی مبنی بر ایجاد فضای کتابخانه‌ای با همکاری کتابخانه راسخ در روستا صورت گرفت که با استقبال دهیار و معتمدین حاضر مواجه شد و به زودی مکانی خاص به این امر اختصاص داده خواهد شد.

گفتنی است طی بازدید های قبلی  مدیر کتابخانه راسخ از روستاهای این منطقه، چند باشگاه کتابخوانی در این روستاها تشکیل شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: