کد خبر: 35591
تاریخ انتشار: جمعه, 22 تیر 1397 - 15:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مسابقه نقاشی و قصه‌گویی از کتاب‌های هشتمین جشنواره رضوی در استان البرز

منبع : لیزنا
در کتابخانه الهادی هشتگرد با همکاری مدرسه پایکاری مسابقه نقاشی و قصه گویی برگزار شد.
برگزاری مسابقه نقاشی و قصه‌گویی از کتاب‌های هشتمین جشنواره رضوی در استان البرز

به گزارش لیزنا بر ااس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، کتابخانه الهادی هشتگرد با همکاری مدرسه پایکاری اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و قصه گویی از کتاب هشتمین جشنواره رضوی با عنوان «مهمان خراسان» و «مژده گل»، داستان هایی از زندگی امام رضا(ع) کرد.

روح الله طیبی مسئول کتابخانه الهادی ضمن تقدیر از حضور خانواده ها و دانش آموزان و معلمان مدرسه مرحوم مریم پایکاری گفت: هشتمین جشنواره رضوی با هدف شناساندن سیره زندگانی امام رضا(ع) در حال برگزاری است که امیدواریم همچون سال های گذشته شهرستان ساوجبلاغ با همکاری و استقبال اعضاء و مراجعین محترم و خانواده های ایشان نقش مفید و موثری در برگزاری این جشنواره داشته باشد.

طیبی افزود: همچنین امیدواریم خانواده ها در انجام برنامه های فرهنگی همچون سال های گذشته با کتابخانه های عمومی همکاری داشته باشند که چه بسا چنین برنامه هایی با رویکرد فرهنگی جهت علاقمند کردن فرزندان مان به مطالعه و کتابخوانی بسیار موثر خواهد بود.

گیسو حق نژاد معلم دانش آموزان نیز به نمایندگی از خانواده ها ضمن تقدیر از برنامه های اجرایی کتابخانه الهادی گفت: این کتابخانه جزو کتابخانه های فعال و مطرح استان البرز است و از خانواده های محترم درخواست دارم همکاری هر چه بیشتری با کتابخانه داشته باشند.

در پایان نشست قصه گویی و مسابقه ای از کتاب «مژده گل» توسط سعیدی کتابدار کتابخانه الهادی برگزار شد و به ۳ نفراز برندگان جوایزی اهدا شد.

لازم بذکر است اعضای شرکت کننده کتابخانه الهادی هشتگرد در سال ۹۶ بخشی عمده ای از جوایز هفتمین دوره جشنواره رضوی استان البرز را به خود اختصاص داده بودند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: