کد خبر: 35595
تاریخ انتشار: جمعه, 22 تیر 1397 - 15:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب خوان کتابخانه حاج ابراهیم مسعودی گوگانی آذربایجان‌شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حاج ابراهیم مسعودی گوگانی با برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای، پذیرای جمعی از اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی شد.
نشست کتاب خوان کتابخانه حاج ابراهیم مسعودی گوگانی آذربایجان‌شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، نشست «کتابخوان» کتابخانه عمومی حاج ابراهیم مسعودی گوگانی با حضور جمعی از اعضای فعال این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب های «بازی های شاد و تاثیر گذار» نوشته باربارا شر و ترجمه منیره نادری، توسط سمیه صلاحی؛ «از خودم سوال می کنم» نوشته حامد محقق، توسط ملیکا علی محمدی؛ «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامعلی، توسط طاهره محمدی زاده؛ «سلام روباه قرمز» نوشته اریک کارل، توسط رقیه جعفری؛ «برگ اضافی یادداشت هایی از شرق تا غرب» نوشته منصور ضابطیان، توسط حوری باقر پور؛ «مژده گل: داستان هایی از زندگی امام رضا(ع)» نوشته محمود پوروهاب، توسط زهرا حمیدی راد معــرفی و تجربه خواندن آنها با اعضای کتابخانه و مخاطبین به اشتـــراک گذاشته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: