کد خبر: 35599
تاریخ انتشار: جمعه, 22 تیر 1397 - 23:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

گرامیداشت روز ادبیات کودک‌و‌نوجوان در کتابخانه آیت الله ربانی املش گیلان

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش گفت: همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک ونوجوان، کتابخانه عمومی آیت الله ربانی میزبان برنامه های فرهنگی شد.
گرامیداشت روز ادبیات کودک‌و‌نوجوان در کتابخانه آیت الله ربانی املش گیلان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، علوی املشی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های کتابخانه های عمومی، ارج نهادن به چهره های علمی و فرهنگی جامعه است گفت: در همین راستا کتابخانه عمومی آیت الله ربانی املش در روز ادبیات کودک و نوجوان و گرامیداشت یاد و خاطره استاد زنده یاد مهدی آذر یزدی با برپایی ایستگاه ادبی برای کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی کرد.

وی در ادامه گفت: در این برنامه ویژه فرهنگی که به کوشش کتابداران این کتابخانه برگزار شد برنامه های متنوعی چون قصه گویی از «کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب» و شعر خوانی و اهدای جوایز به انجام رسید.

به گفته رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش مروری بر آثار زنده یاد استاد مهدی آذر یزدی و چند تن از چهره های فرهنگی معاصر از دیگر بخش های این برنامه بود.

سید مهدی علوی در پایان با بیان اینکه روز ادبیات کتاب کودک و نوجوان را فرصت مناسبی جهت آشنا کردن کودکان با کتاب و بهانه‌ای برای ورود کتاب به زندگی آنها و انس کودکان با کتاب، تضمینی براستحکام تربیت و فرهیختگی نسل آینده یک جامعه برشمرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: