کد خبر: 35601
تاریخ انتشار: جمعه, 22 تیر 1397 - 23:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اولین دوره آموزشی قصه گویی ویژه کتابداران بخش کودک در کهگیلویه و بویراحمد

منبع : لیزنا
اولین دوره آموزشی دو روزه قصه گویی با حضور جمعی از کتابداران بخش کودک کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
اولین دوره آموزشی قصه گویی ویژه کتابداران بخش کودک در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، دوره آموزشی دو روزه هم افزایی مهارت های قصه گویی با حضور شاهدخت موسی زاده و 40 کتابدار بخش کودک  کتابخانه های عمومی نقاط مختلف استان در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی واحد استان برگزار شد .

«یاسر رحیمیان»، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین شروع این دوره آموزشی دو روزه گفت: معرفی فرهنگ ها به کودکان، یادگرفتن کلمات جدید مهارت در تمرکز و گوش دادن، تقویت خلاقیت در کودکان، تعامل و ارتباط بیشتر کودک با محیط و آگاه شدن از ریشه خود از ویژگیهای قصه گویی برای کودکان است.

وی اظهارکرد: بخش کودک کتابخانه های عمومی استان فعال و پویاست و فعالیت های مطلوبی در این زمینه داشته است.

شاهدخت موسی زاده، استاد این دوره آموزشی نیز گفت: کار خوب نهاد کتابخانه های عمومی کشور در تقویت بخش های  کودکان کتابخانه های عمومی به ویژه برنامه های فرهنگی ویژه کودکان نظیر قصه گویی، قصه خوانی، بسترسازی جهت رشد خلاقیت ها و مهارت های فردی و جمعی کودکان و آموزش کتابداران این بخش ها بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: کتابداران کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با فراگیری مهارت های قصه گویی در جذب و علاقمندی کودکان به کتاب های کودکان و مطالعه کتب آموزنده و مفید و ترویج فرهنگ قصه گویی به خانواده ها مثمر ثمر باشند.

وی در پایان افزود: قصه گویی یکی از بخش های مهم در بخش کودکان است که خوشبختانه نهاد کتابخانه ها در چند سال اخیر با آموزش های لازم به کتابداران این بخش گام های خوبی را در این زمینه برداشته است.

گفتنی است در پایان این دوره گواهی نامه به شرکت کنندگان اعطا می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: