کد خبر: 36340
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 مرداد 1397 - 10:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی «جادوی فکر بزرگ» در طرح با هم بخوانیم

منبع : لیزنا
کتابخانه مجتمع شهیدان جعفری نژاد با معرفی «جادوی فکر بزرگ» میزبان دومین طرح مطالعاتی «با هم کتاب بخوانیم» می شود.
معرفی «جادوی فکر بزرگ» در طرح با هم بخوانیم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، کتاب «جادوی فکر بزرگ» نوشته‌ «دکتر د.شوارتز»، ترجمه‌ «ژنا بخت‌آور» و با بیش از نیم میلیون تیراژ است. کتاب حاضر یکی از برترین کتب روانشناسی و موفقیت در زندگی است و اعتقاد بر این دارد که موفقیت افراد بیش از آن که به میزان هوش آن‌ ها بستگی داشته باشد به میزان تفکر آن‌ ها بستگی دارد.

با خواندن این کتاب امکان می یابید تا با الهام از نیروی ایمان خود را به سوی موفقیت سوق دهید، ذهن خویش را وا‌دارید تا افکار مثبت ایجاد کند، با گوش سپردن به ندای وجدان، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، روش‌های پنجگانه‌ی غلبه بر ترس را به کار ببرید، با تعیین اهداف مشخص نیروی خود را چند برابر کنید و....

این برنامه یکشنبه های هر هفته از ساعت 9:30 صبح هدف ارتقای مهارت های فردی و انس با کتاب در مجتمع شهیدان جعفری نژاد برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این طرح می توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، انتهای هاشم آباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33021818 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: