کد خبر: 36341
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 مرداد 1397 - 10:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز با نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع : لیزنا
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت صاحبان صنایع در ساخت کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز با نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش لیزنا بر ایای اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با حضور در خانه ملت کرج با محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی  دیدار و گفت و گو کرد.

کولیوند ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در استان البرز گفت: با توجه به جمعیت سه میلیونی استان، باید از تمام ظرفیت ها برای جذب مخاطبان به کتابخانه‌ها استفاده شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: می توان با تعامل بین شهرداری، شورای شهر  و اداره کل کتابخانه‌ها در خصوص تأدیه سهم نیم درصد اقدام کرد.

وی  با اشاره به صنایع خُرد گفت: با استفاده از ظرفیت صاحبان صنایع، بویژه صنایع خرد جهت احداث کتابخانه‌های عمومی، می توان سرانه فضای کتابخانه های استان را افزایش داد.

در ادامه هراتی ضمن اشاره به همکاری و تعامل خوب ادارات و سازمان های استان با اداره کل کتابخانه های عمومی گفت: در یک ماه گذشته، با فرمانداران، شهرداران و دیگر مسئولان استانی جلساتی با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه تمام مسئولان در سراسر استان دغدغه های فرهنگی دارند و با رویی گشاده، دعوت اداره کل کتابخانه ها را برای ترویج کتابخوانی پذیرا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: