کد خبر: 36359
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 مرداد 1397 - 16:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پیک کتاب به مرکز رویش جوان نهال می‌رود

منبع : لیزنا
کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون برای بالا بردن سطح آگاهی و مطالعه کودکان کار چهارمین ویژه برنامه «پیک کتاب» را روز دوشنبه 22 مرداد ماه با حضور سوسن مقصود لو بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در مرکزرویش جوان نهال منطقه 2 (کودکان کار) برگزار می کند.
پیک کتاب به مرکز رویش جوان نهال می‌رود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، در این برنامه کتاب‌های بخش کودک و نوجوان کتابخانه علامه طباطبایی (ره) برای مطالعه در اختیار کودکان کار قرار می گیردتا ضمن بهره مندی از محتوای این کتب عادت و فرهنگ مطالعه نیز در آن ها نهادینه شود.

کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون برای ارتقای سطح آگاهی و ترویج فرهنگ مطالعه میان کودکان کار، با مشارکت مراکز پرتو(مجموعه های فعال در حمایت از کودکان کار) ویژه برنامه «پیک کتاب »را برای کودکان کار اجرا می کند.

در این برنامه علاوه بر آشنایی مخاطبین با خدمات و امکانات کتابخانه و نحوه فعالیت آن در کنار امانت کتاب برای کودکان، قصه گویی توسط سوسن مقصودلو هنرمند و کارشناس حوزه کودک ونوجوان و مدرس، گوینده و بازیگر پرسابقهٔ تئاتر، سینما و تلویزیون ایران برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66044887 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: