کد خبر: 37040
تاریخ انتشار: شنبه, 24 شهریور 1397 - 14:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی «آب و اهمیت تالاب» در کتابخانه عمومی امام علی (ع) برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) از برگزاری کارگاه آموزشی «آب و اهمیت تالاب» با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل خبر داد.
کارگاه آموزشی «آب و اهمیت تالاب» در کتابخانه عمومی امام علی (ع) برگزار شد

 به گزارش لیزنا، کمال انواری، مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع آب و تالاب بویژه در فصل تابستان که بحران کم آبی و خشک شدن منابع آبی بیشتر از هر زمان دیگری اثرات مخرب خود را نشان داده و در راستای نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف منابع آبی و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست، کارگاه آموزشی با عنوان «آب و اهمیت تالاب» با شرکت اعضای کودک و نوجوان کتابخانه عمومی امام علی (ع) و با حضور کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در این کتابخانه برگزار  شد.

مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) با اشاره به حضور بیش از ۵۰ نفر از اعضای کتابخانه در این کارگاه آموزشی، خاطر نشان کرد: در این کارگاه، کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان، آموزش های لازم در خصوص روش های صحیح مصرف آب و صرفه جویی در این منابع خدادادی را به کودکان و نوجوانان ارائه کردند.

انواری افزود: در ادامه این کارگاه آموزشی، کتاب «مسافر تالاب» توسط کودکان و نوجوانان به صورت جمع خوانی قرائت شد.

مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) در تشریح بخش های مختلف کتاب «مسافرتالاب» گفت: این کتاب در قالب داستانی کودکانه از زبان یک درنا(پرنده مهاجر) نقل شده است و به بیان اهمیت تالاب و اکوسیستم های آبی و نقش انسان در تخریب آن می پردازد.

مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) بیان کرد: در پایان با حضور شرکت کنندگان مسابقه نقاشی با موضوع اهمیت آب و تالاب برگزار و به نقاشی های برتر جوایزی اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: