کد خبر: 37423
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مهر 1397 - 14:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری دوره آموزشی «هم‌افزايي مهارت‌هاي قصه گويي»

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
 اولین دوره آموزشی «هم‌افزايي مهارت‌هاي قصه گويي» ویژه کتابداران بخش‌هاي کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی «هم‌افزايي مهارت‌هاي قصه گويي»

 به گزارش لیزنا، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: اولین دوره آموزشی «هم‌افزايي مهارت‌هاي قصه گويي» ویژه کتابداران بخش‌هاي کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی در مشهد مقدس برگزار می شود.
حجت الاسلام علی اکبرسبزیان افزود: نخستین دوره آموزشی «هم‌افزايي مهارت‌هاي قصه گويي» ویژه کتابداران بخش‌هاي كودك و نوجوان کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با حضور شاهدخت موسی زاده، مربی دوره آموزشی، و 60 کتابدار بخش‌هاي كودك و نوجوان کتابخانه های عمومی نقاط مختلف استان خراسان رضوی در مشهد مقدس و به مدت دو روز برگزار می شود .

وی ادامه داد: آشنایی کتابداران با شیوه های قصه گویی، بررسی تفاوت قصه های عامیانه، علمی و افسانه ای و اجراهای متنوع و همچنین زنده نگهداشتن قصه های قدیمی از اهداف این دوره آموزشی است .
مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: دوره های آموزشی با هدف افزایش دانش تخصصی و بالا بردن سطح علمی کتابداران استان به صورت مستمر در جریان است و در پایان به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: