کد خبر: 37599
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 آبان 1397 - 09:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آزمون ارزشیابی کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور،
مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد از برگزاری آزمون ارزشیابی کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی نهادی از یکم الی سوم آبان ماه خبر داد.
 آزمون ارزشیابی کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود

 به گزارش لیزنا، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی از برگزاری آزمون ارزشیابی کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی نهادی در تاریخ ۱ الی ۳ آبان ماه خبر داد و گفت: با هدف ارزشیابی کتابداران کتابخانه های عمومی در حوزه های سامانه مدیریت، دستور العمل اداره کتابخانه های عمومی، مسائل مربوط به کتابداری و اطلاع رسانی، موضوعات فرهنگی و نیز منابع و کتابشناسی، آزمونی در قالب ۱۵ سوال، در روزهای یکم الی سوم آبان ماه (سه شنبه لغایت پنجشنبه) از طریق سامانه آموزشی نهاد برگزار می شود.

رمضانی تاکید کرد: آزمون مذکور مربوط به امور جاری کتابخانه ها است و از آنجا که کتابداران بر انجام این امور تسلط دارند، لذا سوالات این آزمون برای آن ها نکته جدیدی نخواهد داشت.

معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی با تاکید بر اینکه حضور تمامی کتابداران و مسئولان کتابخانه های نهادی در این آزمون الزامی است، افزود: تنها کتابداران و مسئولان شاغل در کتابخانه های عمومی نهاد، باید در این آزمون شرکت کنند؛ همکاران بخش های دیگر همچون رؤسای ادارات شهرستان ها، کارشناسان ستادی استانی و شهرستانی، نیروهای خدماتی و ... از شرکت در این آزمون مستثنی هستند.

رمضانی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی به استان ها، شرکت تمامی کتابداران و مسئولین کتابخانه ها در این آزمون، با مراجعه به سامانه آموزش نهاد، الزامی است. همکارانی که موعد آزمون آن ها، روز پنجشنبه سوم آبان ماه است و در آن روز، شیفت کاری ندارند، می توانند روز شنبه (۵ آبان ماه) از ساعت ۹ الی ۱۲ در این آزمون شرکت کنند.

 برنامه زمان بندی آزمون ارزشیابی کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی نهادی کشور از این قرار است:

روز سه شنبه (یکم آبان ماه) ویژه کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی استان های:

آذربایجان شرقی، البرز، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، همدان، مازندران، مرکزی، گلستان، هرمزگان، گیلان و لرستان

روز چهارشنبه (دوم آبان ماه) ویژه کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی استان های:

آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، کردستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم و قزوین

روز پنج شنبه (۳ آبان ماه) ویژه کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی استان های:

اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران و چهارمحال و بختیاری

امیری
|
Iran
|
1397/08/02 - 09:05
2
8
این آزمون متاسفانه به علت اینکه سوالاتش محدود و بعضا مشترک و قطعا با همکاری کارکنان باهم اجرا شد نتوانست به اهداف خود دست یابد.
ضمن تشکر از آقای رمضانی
پیشنهاد می گردد این آزمون بین کارشناسان مثلا منابع کل کشور و سایر کارشناسان و حتی مدیران کل هم برگزار شود.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: