کد خبر: 37817
تاریخ انتشار: شنبه, 17 آذر 1397 - 13:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاهی از منابعی با موضوع بیماری‌های کلیوی در کتابخانه حسینیه ارشاد

منبع : لیزنا
نمایشگاهی از منابعی با موضوع بیماری‌های کلیوی، درمان و پیشگیری از این بیماری‌ در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود.
نمایشگاهی از منابعی با موضوع بیماری‌های کلیوی در کتابخانه حسینیه ارشاد

 به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور آگاهی‌رسانی، روزهای 22 و 21 آذر ماه نمایشگاهی از منابع موجود درباره بیماری‌های کلیوی، درمان و پیشگیری از این بیماری‌ را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند.

یکی از بیماری هایی که افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند، بیماری کلیوی است. افراد از زمان بروز این بیماری، باید به طور مداوم تحت درمان قرار بگیرند. فرایند های درمان بیماری کلیوی معمولا هزینه بر است. مشکلات کسانی که نیاز به پیوند کلیه دارند به مراتب بیشتر است و باید در انتظار پیوند کلیه بمانند. در این میان انجمن های حمایتی نقش ارزشمندی دارند.

از سال 2006 روز 12 دسامبر،  روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی  نامیده شد و کمپینی با شعار «آیا کلیه‌های شما سالم هستند؟» شروع به فعالیت کرد که هدفش ارتقای آگاهی عمومی درباره بیماری‌های کلیوی، درمان و پیشگیری از این بیماری‌ است. هرسال یک موضوع خاص برای این روز درنظر گرفته می شود. شعار این روز در سال 2018 « کلیه ها و سلامت زنان» است.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور آگاهی‌رسانی، روزهای 22 و 21 آذر ماه نمایشگاهی از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: