کد خبر: 40199
تاریخ انتشار: شنبه, 30 شهریور 1398 - 13:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«باران تمشک» در کتابخانه علامه قطب الدین رازی نقد شد + عکس

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی کتاب «باران تمشک» با حضور مصطفی فعله گری، نویسنده اثر، به میزبانی کتابخانه عمومی قطب الدین رازی شهرستان ورامین با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد.
«باران تمشک» در کتابخانه علامه قطب الدین رازی نقد شد + عکس

به گزارش لیزنا، عصر روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه، مراسم نقد و بررسی رمان «باران تمشک» با حضورمصطفی فعلی گری؛نویسنده اثر ، جهانگیر خسرو شاهی؛نویسنده و منتقد ادبی، محمدرضا شزفی خبوشان؛مجری و کارشناس،جمع کثیری ازعلاقمندان به کتاب و کتابداران در کتابخانه علامه قطب الدین رازی این شهر برگزار شد.

در این مراسم مسئولینی همچون علی نیکنام ؛مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران ؛محمدرضا کریمی؛رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین،جعفر اردستانی؛ عضو شورای شهر ورامین، طاهر طاهری؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین، شیرکوند؛ رییس اداره ورزش و جوانان ورامین، حجه السلام و المسلمین؛ حاج زری امام جمعه خیرآباد ورامین، مینا نوروزی؛ رییس اداره کتابخانه های پیشوا و آمنه بیات؛ رییس اداره کتابخانه های قرچک نیز حضور داشتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: