کد خبر: 40574
تاریخ انتشار: شنبه, 23 آذر 1398 - 14:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه پیگیری روند تکمیل کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاونان استاندار

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
جلسه پیگیری روند تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاونان سیاسی امنیتی و امور عمرانی استاندار یزد، در این کتابخانه برگزار شد.
جلسه پیگیری روند تکمیل کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاونان استاندار

به گزارش لیزنا، در این نشست که با حضور احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛ محسن صادقیان، معاون امور عمرانی استاندار؛ سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد؛ رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد و مشاور و پیمان‌کار پروژه برگزار شد، جزئیات روند تکمیل کتابخانه پس از تحویل به پیمان‌کار جدید بررسی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در ابتدای این نشست با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمان‌کار، عملیات اجرایی تکمیل پروژه از حدود یک‌ماه پیش در حال انجام است، اظهار داشت: پروژه کتابخانه مرکزی یزد در حال حاضر مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه و اولویت‌دارترین پروژه نهاد کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال جاری است.

دوست فاطمی‌ها تصریح کرد: براساس پیگیری‌های نهاد، مقرر شده است در تکمیل و تجهیز این پروژه از شیک‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات استفاده شود تا این کتابخانه به یکی از مکان‌های جذاب و دلپذیر برای علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه تبدیل شود.

در ادامه این جلسه در خصوص روند تکمیل بخش‌های مختلف کتابخانه در فاز نخست توضیحاتی ارائه شد.

پیگیری طرح میراث فرهنگی برای بافت تاریخی پپرامونی کتابخانه، حل معضل کابل‌کشی فیبر نوری مورد نیاز کتابخانه و پیگیری ویژه شهرداری یزد برای حل مشکل معارضان زمین کتابخانه، از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه موردبررسی قرار گرفت.

ترحمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پروژه و حمایت ویژه نهاد کتابخانه‌های عمومی، خواستار تسریع در روند عملیاتی تکمیل کتابخانه شد تا کتابخانه مرکزی یزد در اواخر سال جاری و براساس زمان‌بندی انجام شده به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه همچنین مقرر شد جلسات پیگیری تکمیل کتابخانه مرکزی یزد هر هفته با حضور معاونان استاندار یزد و تحت نظارت و اشراف معاون امور عمرانی استانداری برگزار شود تا مشکلات احتمالی در مسیر تکمیل پروژه در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

در حاشیه این جلسه همچنین معاونان استاندار به همراه اعضای حاضر در جلسه، از بخش‌های مختلف کتابخانه، عملیات عمرانی تکمیل ساختمان و بخش فنی کتابخانه و روند ثبت کتاب‌های ارسالی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی، دیدن کردند.

 

 

 

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: