کد خبر: 40756
تاریخ انتشار: شنبه, 21 دی 1398 - 11:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بزرگداشت شهدای هسته ای و رونمایی از4 جلد کتاب "به وقت نوترون"

منبع : روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9
فرهنگسرای رویش با مشارکت شهرداری منطقه9 ، مراسم  بزرگداشت شهدای هسته ای و رونمایی از 4 جلد کتاب به وقت نوترون را با حضور خانواده شهدای هسته ای و جمعی از مسئولین و خانواده معزز شهدای دفاع مقدس ومدافعان حرم روز دوشنبه 23 دی ساعت 14 برگزار می کند.
بزرگداشت شهدای هسته ای و رونمایی از4 جلد کتاب

به گزارش لیزنا، به وقت نوترون، روایت زندگی چهار شهید هسته ای کشورمان، مسعود علی محمدی، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد و مصطفی احمدی روشن است.

بهترین چارچوب و مجرا برای نکوداشت شهدای هسته ای و به یاد داشتن دستاوردهای خدمات آنها، ممانعت از زیاده خواهی های غرب است که رهبری معظم انقلاب نیز تاکید فرموده اند. در این راستا، به نظر می رسد که صیانت از حقوق هسته ای کشور و دستاوردهای پیشرفت علمی، فنی از جمله غنی سازی بهترین و اساسی ترین جلوه از پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های آنهاست.

نوترون اول، 110 پرتو از زندگی شهید هسته ای، مسعود علی محمدی (اولین دکترای فیزیک هسته ایران، استاد و هیئت علمی دانشگاه تهران) و نوترون دوم، یکصد مدار از زندگی شهید هسته ای، مجید شهریاری (دکترای فیزیک هسته ای و استاد دانشگاه شهید بهشتی) ونوترون سوم، نود و هشت پالس از زندگی شهید هسته ای، داریوش رضایی نژاد و نوترون چهارم روایت زندگی مردی است که سانتریفیوژهای زندگی اش با سرعت شهادت چرخید،(شهید مصطفی احمدی روشن) می باشد.

اين برنامه با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهدای علم و دانش به‌ويژه شهدای انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

شهروندان برای حضور دربرنامه می‌توانند به سالن شهرداری منطقه 9 واقع در خیابان آزادی نبش خیابان استاد معین مراجعه کنند وبرای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688552 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: