کد خبر: 25052
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 شهریور 1395 - 15:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

 فراخوان ادکا برای تجربه‌ها و ایده‌های برتر در حوزه کارآفرینی

منبع : لیزنا
اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‎شناسی ایران (ادکا)  از تجربه‌های موفق و ایده‌های برتر در حوزه کارآفرینی و بازار کار تقدیر می‌کند. 
 فراخوان ادکا برای تجربه‌ها و ایده‌های برتر در حوزه کارآفرینی

 به گزارش لیزنا، اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانششناسی ایران (ادکا) در نظر دارد همزمان با برگزاری نهمین همایش ملی ادکا با عنوان «ساختارهای نوین شغلی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی»، تجربه‌های موفق و ایده‌های برتر در حوزه کارآفرینی و بازار کار را گردآوری کند و از برترین‌ ایده‌ها و تجربیات تقدیر به عمل آورد

مهدی رحمانی دبیر ادکا با اعلام این خبر گفت هدف ما از این فراخوان دعوت از دانشجویان و پژوهشگران برای ورود به حوزه کارآفرینی است. در تلاشیم تا ایده‌های برتر شناسایی شوند و ضمن تقدیر از پژوهشگران موجبات معرفی آن‌ها به حوزه صنعت را فراهم آوریم.

وی افزود: علاوه بر ایده‌ها، پژوهشگران می‌توانند تجربه‌های موفق خود در زمینه کارآفرینی را برای همایش ارسال دارند، تجربه‌های برتر در همایش نهم ادکا معرفی و منتشر خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 31 شهریور ماه 1395 از طریق آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند. همچنین برای ارتباط با دبیرخانه می‌توانند با شماره تلفن 09198298046 یا آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: