کد خبر: 32145
تاریخ انتشار: شنبه, 25 آذر 1396 - 10:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

۲۷ آذر ماه؛ هشتمین جشنواره پژوهش كتابخانه ملی برگزار می شود

منبع : لیزنا
به همت اداره كل آموزش و پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملي ایران، روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه به منظور تقدير از پژوهشگران و محققان، اختتاميه هشتمین جشنواره هفته پژوهش برگزار مي‌شود.
 ۲۷ آذر ماه؛ هشتمین جشنواره پژوهش كتابخانه ملی برگزار می شود

 به گزارش لیزنا، هشتمین جشنواره پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران 27 آذر ماه ۱۳۹۶ توسط اداره كل آموزش و پژوهش سازمان و به منظور معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه های علم اطلاعات و دانش شناسی ، علوم آرشیوی و اسنادی و ایران شناسی، اسلام شناسی برگزار می شود.

در این جشنواره در حوزه‌های موضوعی شامل علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم آرشیوی، اسلام‌شناسی، ایران‌شناسی و انقلاب اسلامی (آثار مرجع، بنیادی و کاربردی) از برترین آثار علمی شامل پایان‌نامه، کتاب(تألیفی، تدوین، ترجمه، نقد، مقابله، تصحیح و تحقیق)، و طرح (خاتمه یافته) از مهر ۱۳۹۵ تا مهر ۱۳۹۶ تهیه شده اند تقدیر می شود.

اداره كل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملی ، از سال ۱۳۸۹ حركتی نو را با عنوان «جشنواره هفته پژوهش» آغاز كرده و تاکنون، ۷ دوره از این جشنواره برگزار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: