کد خبر: 37507
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مهر 1397 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم روز کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود

منبع : لیزنا
23 مهرماه روز کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی تعیین شده است.
مراسم روز کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود

 به گزارش لیزنا، کتابخانه مرکزی دانشگاه‌ها و سایر کتابخانه‌های دانشگاه‌ (پژوهشکده/دانشکده) جزء اولین مکان‌هایی هستند که دانشجویان جدیدالورود در همان روزهای ابتدایی حضورشان در دانشگاه برای بازدید این مکان در آن حضور می‌یابند. از این رو معرفی قسمت‌های مختلف کتابخانه‌های دانشگاه، آشنایی دانشجویان با امکانات و خدمات کتابخانه‌ای باید مورد توجه مسئولین کتابخانه‌های دانشگاه ها قرار گیرد.

در این راستا در هفتمین جلسه شورای هماهنگی کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی که در تاریخ 25 مرداد ماه 1395با حضور کارشناسان کتابخانه‌های مربوطه برگزار شد، گرامیداشت روزی تحت عنوان «روز کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی» از مصوبات این جلسه بود که مورد تایید حاضران قرار گرفت.

امسال 23 مهرماه 1397 (دوشنبه) به عنوان روز کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزیده شده است در این روز، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و همچنین سایر کتابخانه‌های دانشگاه، برگزاری برنامه‌های همچون  تور کتابخانه گردی، کلاس‌های آموزشی آشنایی با امکانات و خدمات کتابخانه، کلاس‌های آشنایی با بانک‌های اطلاعاتی مورد استفاده دانشگاه، نمایشگاه کتاب، نشست‎های علمی مختلف به همراه دورهمی‌های دانشجویی و انجمنی را در کتابخانه مربوطه اجرا می‌نمایند.

همچنین بخش سفارشات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت 23 مهرماه (روز کتابخانه‌های دانشگاه) تعداد 250 نسخه عنوان کتاب و همچنین جزوات درسی اهدایی از سوی اساتید دانشگاه را به دانشجویان متقاضی اهداء می‌کند. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه مرکزی و انتخاب منبع مورد نظر خود از این امکان فراهم شده استفاده کنند.

اساتید، دانشجویان و علاقمندان می‌توانند در این روز در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و همچنین سایر کتابخانه های دانشگاه حضور یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: