کد خبر: 37745
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 آبان 1397 - 01:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات از نگاه تصویر/5

منبع : لیزنا
دومین روز از چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات روز ۲۷ آبان با حضور اساتید، دانشجویان و حرفه‌مندان و علاقمندان علم اطلاعات و دانش‌شناسی در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
چهارمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات از نگاه تصویر/5

 به گزارش لیزنا، دومین روز از کنگره متخصصان علوم اطلاعات صبح روز ۲7 آبان ماه با حضور اساتید، دانشجویان، حرفه‌مندان و علاقمندان  در سالن همایش‌های کتابخانه ملی آغاز شد و تا ساعت 18 و برگزاری مراسم اختتامیه پایان یافت.

در این روز به جز نشست اختتامیه 12 نشست دیگر از ساعت 9 صبح تا 16 برگزار شد.

 

کاظم حافظیان رضوی
|
Iran
|
1397/08/30 - 19:23
2
4
به همه عزیزانی که صادقانه در برگزاری این کنگره افتخار آفرین تلاش کردند خسته نباشید می گویم وبرایشان آرزوی تندرستی و توفیق دارم. شما نشان دادید علیرغم همه سختی ها و ناباوری ها در روزگار عسرت با امید و پایداری راه را ادامه می دهید و بدون شک رهروان بسیاری را با خود همراه می کنید و این یعنی پیروزی نور بر ظلمت. کتابداری و اطلاع رسانی ایران زنده است و کار خود را خوب ادامه می دهد بدون شک. آنها که باور ندارند باید در کنگره حضور می داشتند.
فرامرز مسعودي
|
Iran
|
1397/08/29 - 12:06
2
3
سلام
با سپاس از همكاران سخت كوش ليزنا و پوشش تصويري با كيفيت چهارمين كنگره متخصصان علوم اطلاعات ايران، به نظر مي رسد نشست هاي روز دوم در مقايسه با پوشش نشست هاي روز اول كمتر مورد توجه ليزنا بوده است.
با احترام
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: