کد خبر: 39066
تاریخ انتشار: جمعه, 17 اسفند 1397 - 13:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

 از سامانه جدید کتابخانه‌های دانشگاه تهران-آذرسا رونمایی می شود

منبع : لیزنا
از سامانه جدید کتابخانه‌های دانشگاه تهران-آذرسا،  روز یکشنبه 19 اسفندماه با حضور مدیران و مسئولین این دانشگاه و میهمانانی از دانشگاه های مختلف رونمایی می شود.
 از سامانه جدید کتابخانه‌های دانشگاه تهران-آذرسا رونمایی می شود

به گزارش لیزنا، کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران بزرگترین کتابخانۀ دانشگاهی ایران است و مجموعه‌ای غنی و گسترده از منابع گوناگون در زمینه‌های مختلف علوم و فنون و ادب به‌شمار می‌رود. این کتابخانه در کنار کتابخانه‌های تخصصی دانشکده‌ها که هر یک برحسب نیازهای علمی و آموزشی ویژة خود به وجود آمده‌اند، بیشتربه امر پژوهش اختصاص دارد و به گردآوری آثار مربوط به مطالعات اسلام‌شناسی، ایران‌شناسی و شرق شناسی می‌پردازد.

پروژه‌ی تغییر نرم افزار کتابخانه‌های دانشگاه تهران به نرم‌افزار آذرسا، از آذر ماه 1396 آغاز شد و  با فعالیت مشترک و همکاری نزدیک مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه و شرکت پارس‌آذرخش، پیگیری و اجرا شد. سرانجام نرم‌افزار «کتابخانه الکترونیک و دیجیتال آذرسا» در اسفند ماه 1397 مورد بهره‌برداری قرار گرفته و آماده‌ ارائه خدمات به کاربران است.

این مراسم در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران و از ساعت 9 الی 10 صبح برگزار می شود.

 




خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: