کد خبر: 24496
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 خرداد 1395 - 18:07

داخلی

»

اخبار کتاب

فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی فراخوان داد

پذیرش «مقاله در حوزه کتابخانه‎های عمومی»

منبع : لیزنا
فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی از پذیرش «مقاله در حوزه کتابخانه‎های عمومی» جهت انتشار خبر داد.
 پذیرش «مقاله در حوزه کتابخانه‎های عمومی»

به گزارش لیزنا، فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی طی فراخوانی از پذیرش مقاله در حوزه کتابخانههای عمومی جهت انتشار در این فصلنامه خبر داد

در بخشی از این فراخوان آمده است: «از آنجا که کتابخانه‌های عمومی مربوط به همه جامعه است و برآوردن نیازهای اجتماعی در اَبعاد مختلف نیازمند تحقیق فراگیر است و نیز با توجه به جنبه‌های مختلفی که کتابخانه‌های عمومی می‌توانند در آن ایفای نقش کنند لازم است حوزه‌های گوناگون در ارتباط با کتابخانه‌های عمومی مورد بررسی و پژوهش  قرار گیرد

 در بخش دیگری از این فراخوان ضمن دعوت از تمامی علاقمندان به مسائل اجتماعی مرتبط با این کتابخانه‌ها، آمده است:«چنانچه در یک یا چند حوزه مطروحه در جدول کتابخانه‌های عمومی و حوزه‌های مرتبط به نگارش مقاله و یا احیاناً پژوهش مرتبط تمایل دارید، مشخصات خود شامل تخصص و سوابق پژوهشی‌تان را به نشانیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنید تا اقدامات بعدی جهت سفارش تألیف مقاله انجام شود.»

گفتنی است فراخوان «مقاله در حوزه کتابخانه‌های عمومی» در تارنمای «فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» منتشر شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: