کد خبر: 24917
تاریخ انتشار: جمعه, 15 مرداد 1395 - 10:04

داخلی

»

اخبار کتاب

از دیدگاه مجله فوربس  

اسامی ثروتمند‌ترین نویسندگان جهان در 2016 منتشر شد 

منبع : لیزنا
وبسایت مجله فوربس فهرست اسامی 8 نویسنده مشهور پردرآمد جهان را در سال 2016 منتشر کرد.
اسامی ثروتمند‌ترین نویسندگان جهان در 2016 منتشر شد 

 به گزارش لیزنا، در فهرست پردرآمدترین نویسندگان جهان که از سوی مجله معتبر فوربس (forbs) منتشر شد، جیمز پترسون رمان‌نویس معروف با 95 میلیون دلار افزایش درآمد مقام نخست را کسب کرد.

شش نویسنده موجود در این فهرست خانم هستند که می توان به «جی کی رولینگ» و «پائولا هاوکینز» اشاره کرد.

فوربس این آمار را براساس ارقامی که موسسه معتبر نیلسن از فروش کتاب‌های چاپی‌، دیجیتالی و صوتی این نویسندگان به دست آورده ارائه می‌کند.

 

خانم «هاوکینز» که نویسندگی را از سال 2009 شروع کرد، با کتاب «دختری در قطار» توانست برای اولین بار نام خود را در لیست پردرآمدترین نویسندگان جهان ثبت کرده و جایگاه نهم این فهرست را به خود اختصاص دهد. گفته می‌شود، فیلمی با همین عنوان توسط کمپانی «یونیورسال استودیو» در اکتبر امسال به نمایش در می‌آید.

 

رستگاری در شائوشنگ و درخشش کارهای سال‌های اخیر استفن کینگ هستند که به سرعت از سوی کمپانی‌های تلویزیونی مورد استقبال قرار گرفتند.

جی کی رولینگ امسال 19 میلیون دلار سود از آنِ خود کرد و از جایگاه هفتمِ فهرست پردرآمدترین نویسندگان دنیا به مقام سوم صعود کرد این در حالی است که «ورونیکا راس» از جایگاه سوم سال قبل به جایگاه نهم رسید.

 

جان گرین نویسنده رمان اشتباه در ستاره‌های ماست در مقایسه با سال گذشته افت بیشتری داشته و با کسب درآمد 26 میلیون دلار از جایگاه دوم فهرست سال 2015 به مقام نهم تنزل پیدا کرده است.

 

"جف کندی"(19 میلیون دلار)،"استفن کینگ"(15 میلیون دلار)، "دانیل استیل"(15 میلیون دلار)، "نورا رابرتز"(15 میلیون دلار)،"ای ال جیمز"(14 میلیون دلار)، "ورونیکا راس"(10 میلیون دلار)،جان گرین(10 میلیون دلار)، جورج آر آر مارتین(9 میلیون دلار)، "دان براون" (9.5 میلیون دلار)و "ریک ریوردن9.5"( میلیون دلار) از دیگر چهره‌های ادبی هستند که نامشان به ترتیب در فهرست پردرآمدترین نویسندگان جهان از دید مجله «فوربس» آمده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: