کد خبر: 25779
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 آبان 1395 - 12:19

داخلی

»

اخبار کتاب

صالحی درگذشت مرحوم بخشی را تسلیت گفت

منبع : لیزنا
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت زنده یاد محسن بخشی؛ پیشکسوت حوزه نشر و کتاب را تسلیت گفت.
 صالحی درگذشت مرحوم بخشی را تسلیت گفت

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی، در پیام خود با اشاره به سابقه طولانی فعالیت مرحوم محسن بخشی، در عرصه نشر، درگذشت وی را ضایعه‌ای تاسف بار خوانده است.

 

متن پیام سید عباس صالحی به این شرح است:

 «درگذشت مرحوم حاج محسن بخشی، که با نزدیک به هشت دهه فعالیت از پیشکسوتان عرصه نشر و کتاب و از خادمان فرهنگ کشور بودند ضایعه‌ای تاسف بار است. کارنامه درخشان آن مرحوم در دوره‌های گوناگون فعالیت در عرصه نشر گواه علاقه و دقت نظرشان در کار نشر و کتاب است. ممارست ایشان در عرصه نشر و استمرار فعالیت در این حوزه و نیز هدایت و راهنمایی چندین  نسل برای فعالیت در حوزه کتاب مثال زدنی است از این رو همواره نمونه و الگو برای همکاران به ویژه نسل‌های بعد از خود بودند.

 فقدان زنده یاد حاج محسن بخشی را به خانواده ایشان و نیز اهالی فرهنگ به ویژه فعالان عرصه نشر و کتاب تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: