کد خبر: 28456
تاریخ انتشار: جمعه, 15 ارديبهشت 1396 - 14:56

داخلی

»

اخبار کتاب

40 درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را شهرستانی‌ها تشکیل می‌دهند

منبع : لیزنا
رئیس سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب در نمایشگاه کتاب تهران گفت: شهرستانی‌ها هر سال 40 درصد آمار بازدید از نمایشگاه کتاب تهران را تشکیل می‌‌دهند.
40 درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را شهرستانی‌ها تشکیل می‌دهند
به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدعباس صالحی رئیس سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه هرسال بیش از 40 درصد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران را شهرستانی‌ها تشکیل می‌‌دهند، گفت: دوستداران و علاقه‌مندان کتاب به بهانه‌ی خرید و آشتی کردن با کتاب، هر سال با افتتاح نمایشگاه کتاب فرسنگ‌ها راه را می‌‌پیمایند تا به نمایشگاه کتاب تهران برسند.
 
وی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب در سه روز اول بازگشایی نمایشگاه کتاب افزود: ازدحام جمعیت و استقبال پرشور نسل جوان از نمایشگاه کتاب تهران، فرصت خوبی را برای برقراری ارتباط با جامعه‌ی فرهیخته‌ی ایرانی بخصوص قشر جوان تحصیلکرده با ناشران و نویسندگان کتاب‌های مختلف فراهم می‌‌کند.
 
 
سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه‌ی شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: