کد خبر: 28713
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 10:50

داخلی

»

اخبار کتاب

حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب تهران صادر شد

منبع : لیزنا
هیات انتخاب و خرید کتاب با صدور اطلاعیه‌ای حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کرد.
 حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب تهران صادر شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای حواله‌های خرید کتاب از ناشران خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع کلیه ناشران داخلی خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که نام انتشارات‌شان در  فهرست زيرآمده است می‌رساند از تاریخ يكشنبه 7 خرداد تا پایان روز چهارشنبه  17خرداد از ساعت 9 تا 14، جهت دریافت حواله خرید نمایشگاهی کتاب‌های‌شان به دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید کتاب (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختمان مرکزی، طبقه سوم، اتاق 344) مراجعه فرمایند. در این‌باره، توجه به نکات زیر ضروری است:

1-ناشران یا نمایندگان‌شان هنگام دریافت حواله حتما نسبت به صحت اطلاعات مندرج در حواله اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد نادرست، مراتب را به اطلاع برسانند، در غیر این صورت بعد از تحویل حواله، امکان تجدید صدور آن میسر نخواهد بود.

2-ناشران خصوصی‌ای که هزینه اجاره غرفه پرداخت کرده‌اند و به دلیل تأخیر در حضور در نمایشگاه و... نام‌شان در فهرست ذکر نشده است، در مهلت یادشده به اتاق 237 (طبقه دوم ساختمان مرکزی) مراجعه فرمایند و یک نسخه از صورتحساب نهایی مبلغ غرفه را در اختیار قرار دهند.

3-جهت سهولت در مراجعات ناشران استان‌های غیر از تهران، نماینده ناشران استان که معرفی‌نامه از طرف اتحادیه نشر و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن استان داشته باشد، می‌تواند برای دریافت حواله‌ها و سایر موارد مربوط، مراجعه کند.»

 

بر اساس این گزارش، فهرست حواله های صادر شده اینجا قابل مشاهده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: