قدیانی همراه با تام در سرزمین تاریک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه قدیانی داستان‌های مجموعه «نبرد هیولاها» كه عنوان اصلی‌شان Beast Quest است، در سرزمینی به نام «آوانتیا» اتفاق می‌افتد. جادوگری خوش‌نیت به نام «آدورو» در این سرزمین زندگی می‌كند و شش هیولا یعنی ارباب دریا، پیکانی در هوا، کوه رونده، جنگجوی شمالی، ارباب خاک و ملکه‌ی حشره‌ها مامور حفاظت از این سرزمین‌اند.

پس از مدتی بر اثر جادوی مالول (جادوگر تاریكی) این ماموران شروع به نابودی سرزمین‌شان می‌كنند. در این میان پسری 12 ساله به نام «تام» همراهی «اِلنا»، با هیولاها می‌جنگند تا سرزمین را نجات دهند. این بار بانوی هیولاها در سرزمین گیلدور گرفتار طلسم و جادو شده و هیولاهای خشمگین او کشور را نابود می‌کنند. تام قول می‌دهد که طلسم را بشکند، اما زمانی که کراب مرگ آور ناگهان به قایقش حمله می‌کند، به نظر می‌رسد که نبرد و مأموریت تام در همان ابتدا به پایان می‌رسد.....

قابل ذکر است  که تاکنون انتشارات قدیانی، 36 جلد از مجموعه‌ی 54 جلدی آن را به چاپ رسانده است.

شش‌گانه‌ی سوم این مجموعه  از جلد 13 تا 18 با عناوین استینگ مرد عقربی، تاسک ماموت نیرومند،کیمونسگ شکاری ،نارگا هیولای دریایی، اسکور اسب بال‌دار، تورگور مرد گاوی، در نوبت چاپ سوم، 104 صفحه و قیمت 6هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.