کد خبر: 29834
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 15:32

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «پساتلویزیون در ایران» منتشر شد

منبع : لیزنا
کتاب «پساتلویزیون در ایران؛ پیامدهای همگرایی بر سیاستگذاری رسانه‌ای»، دستاورد پژوهش انجام شده در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، منتشر شد.
کتاب «پساتلویزیون در ایران» منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، این کتاب پیرو تفاهمنامه همکاری مشترک با معاونت سیما سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با نشان مشترک دو مجموعه منتشر شده است.

کتاب «پساتلویزیون در ایران؛ پیامدهای همگرایی بر سیاستگذاری رسانه‌ای»، با اشاره به وضعیت تلویزیون طی دو دهه گذشته به بررسی چالش‌های همگرایی رسانه‏‏‌ای و گذار به عصر پساتلویزیون در ایران و دیگر کشورها می‌پردازد و دلایل غفلت از همگرایی رسانه‌‏ای تلویزیون در ایران را تشریح می‌کند.

پژوهشگر این اثر با بیان اینکه تحولات گسترده فناوری امکان اتخاذ سیاست‎گذاری منسجم رسانه‌‏ای را در سطح ملی از میان برده و سیاست‎گذاران را با چالش‏هایی خطیر روبرو کرده است، به لزوم توجه بیشتر به همگرایی رسانه‌‌ای و تبعات غفلت از آن اشاره و تأکید می‌کند که سیاستگذاران اصلی حوزه رسانه همچنان اسیر منطق فضای پیشاهمگرایی هستند و از تغییراتی که در حوزۀ رسانه و به‌ویژه تلویزیون در جهان رخ داده است، غافلند.

کتاب «پساتلویزیون در ایران؛ پیامدهای همگرایی بر سیاستگذاری رسانه‌ای» در 291 صفحه و با قیمت 15 هزار تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مرداد 1396 منتشر شده است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: